THEY ARE HERE

Imorse ca halv 7 landade mina kära föräldrar i Sydney. Gissa vem som försov sig?? Inte så mycket som gick som planerat imorse. Vaknade vid 7, lät panik, praktiskt taget sprang till tåget och självklart lyckades jag även taa fel tåg i all stress så fick mig en tur runt stan innan jag äntligen åkte mot flygplatsen. Men men de satt så snällt och väntade på mig när jag kom fram.

Vi åkte ner till The Rocks och åt en stooor pannkaks frukost. Sedan har dagen i inte vart allt för händelserik. Har strosat runt på stan, kollat på Operahuset, visat upp vårt hus, tagit en tupplur på hotellrummet och ätit hemmagjord köttfärssås. Vart en riktigt härlig dag som avslutades med drinkar nere i Darling. Imorgon är det Bondi som gäller.










Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh Doris...har du kramat Agnes....nu blir jag längtsam. Vad bra att ni är framme och att allt gått bra!

2012-01-19 @ 16:59:23
Postat av: kusinen

åhhhh vad härligt!! gott att få gosa med dom va? ;) hoppas dorran tod med en stooooor kram från mig! ;) vi ska till klara på kalas idag.. den tappra skara som finns kvar i vårt kalla land, när alla ni andra solar och njuter av värmen!!!! vi e inte alls avis.. nänä... ;) Njuut nu av varandra och uppdatera oss här hemma!! massa kramar!!

2012-01-20 @ 15:28:33
Postat av: jämtarna

2012-01-22 @ 09:11:22
Postat av: jämtarna

För första gången ska vi ge oss ut i bloggsfären, på tiden va? Vi kanske inte är så moderna som vi bill tro? Men... åh vilka härliga bilder att ha mamma o pappa på plats, helt underbart! Kan tänka att det är kramkalas, så då vill vi skicka med ett gäng såna till er alla från oss alla. Vad är väl ett soligt Australien? När man kan skotta snö tills man stupar eller måste ha tre lager kläder (vilket i och för sej döljer en del av julmatskonsekvenserna) ? Men vad är väl en bal på slottet?????

Vi längtar efter er och är avundsjuka men INTE missunsam så må så himla gott, krama mamma Doris en extra gång och sköt om dej goaste Pernilla.

2012-01-22 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0