2 JANUARY 2012

Börjar bli riktigt varmt nu. Inte kollat någon termometer men jag satsar min musli på att det vart minst 30 grader under de varmaste timmarna. Det är inte då man vill stå bakom Boost disken (hur roligt vi än har). Men lika bra att vänja sig, jobbar 40 timmar den här veckan. Försöker jobba ihop lite timmar så jag kan ta lite ledigt när mamma och pappa kommer ner om ca 2 veckor. Ska bli riktigt kul att se dem igen och har redan börjat planera lite grejjer vi ska hitta på.

Nu ska jag snart dra mig upp ur soffan (som är såååå skön för tillfället) och börja laga middag. Våra kära fransyskor Claire och Anais ska komma hit på middag och få se huset för första gången. Pernilla och Agnes bjuder på tacopaj!




Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: kusinen

ser ut att vara ett gott gäng! Som jag sa förut på skype så kommer du att få demonstrera dina nya kokkunskaper i vårt kök när du kommer hem! ;) puss på dig lillsyrran! ;)

2012-01-03 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0