MAKE ME COME ALIVE

Hemma och precis ätit middag. Mammas lasange börjar ta slut, buhu! Ikväll ska jag träffa Björk och Viktoria nere i Darling och introducera dem för vår älskade Toblerone, en drink som kommer få de flesta chokladälskare att tappa hakan. Tar även med mig Sandra ner och Agnes ska möta upp oss efter jobbet. Girls night out! Ska bli riktigt härligt. Har även lovat Benji att ta mig till La Citas salsakväll ikväll och säga hej iaf. Kan bli riktigt kul även om salsa är långt ifrån min grej. Ajja dags att göra sig iordning, är ä lite bilder från vår BBQ med Sandra som vi hdae i lördags.







Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Idis

Jävel vad du är fin min Agnes!

2012-02-09 @ 11:04:24
Postat av: Mamman!

Vad du är fin, Plommon!! Kram Mamman

2012-02-10 @ 08:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0