GOTTA KEEP YOUR HEAD UP

Jag har härmed varit den ultimata sambon. Medan lilla Agnes gick upp och duschade efter en hård dag på jobbet så gick jag och lagade middag - pytt i bagdad stod på menyn. Efter att ha satt in alla tallrikar i diskmaskinen och laddat tvättmaskinen med en ny laddning tvätt så gjorde jag ett litet fruktfat som vi nu sitter och smaskar på. ULTIMATA SAMBON! Hon kallar mig för hemmafru, vilket måste betyda att de är hon som betalar middag på supermysig restaurang på Valentines Day, så jag klagar inte.

 


 Igår på Adria..


.. med några vansinnigt läckra Toblerone

Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack Pernilla för att du skämmer bort min lilla Agnelina. Du är allt bra snäll du! Det blir inte lätt att nå upp till detta när hon kommer hem....hälsningar Birgitta

2012-02-10 @ 18:25:35
Postat av: Anonym

Hej Tjejer.

Glöm inte kolla receptet noga innan ni åker.D

2012-02-12 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0