WHAT GOES UP...

Har inte mått allt för bra de senaste dagarna. Trott att det bara vart ett virus, typ en förkylning. Mått totalt piss vissa dagar medan jag har känt mig prima andra. Men efter att ha varit krasslig i ca två veckors tid bestämde jag mig igår för att gå till läkaren. En syrgasmask och röntgen senare sitter jag här. Min "förkylning" var visst lite allvarligare än jag trodde. Har jag tydligen gått runt med feber och lunginflammation. Inte undra på att man mått dåligt. Har i alla fall fått pencillin nu som jag ska knapra på under de kommande dagarna. Sjukanmält mig fram till onsdag och ska bara ta de lugnt, dricka te och kolla film me vännerna. Kan bli ganska gott ändå.

 




Puss&Kram

Pernilla

 


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Stackars dig Pernilla!! Men du blir nog frisk med vila och Penicillin! Sköt om dig!

2011-11-26 @ 19:07:24
Postat av: kusinen

Näää skrutta!! Usch.. Bra att du gick till läkaren.. Vila nu och bli frisk! Sänder massa gosiga, varma må bättre kramar till dig! <3

2011-11-27 @ 12:16:33
Postat av: Frida

men perni du kan ju inte ta ut dig så! krya på dig nu, tror man blir lite friskare av glass med ;) <3

2011-11-27 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0