ANOTHER DAY IN PARADISE

... även om det kanske regnar lite. Men varför inte ta tillfället i akt o börja med min "Boost-träning"? Suttit vid datorn i ett par timmar nu och svarat på tuuuuusen frågor. Ska snart dra mig tillbaka till hostelet för att käka lunch med Agnes innan det är dags att dra till jobbet. I slutändan känns det ändå ganska värt att göra den här träningen, hur lång den än känns just nu, för det är en så grym arbetsplats!

Igår var det grymt väder och vi båda var lediga så vi tog färjan ut till Manly Beach. Ett litet paradis en 30 min båttur bort. Vi kollade runt, hängde på stranden och bara gassade i den underbara värmen! Var även en kille som gjorde sandslott. Hans var dock liiite finare än mina jag gjorde för ca 10 år sedan med hink och spade...


Sydney Opera House - en byggnad vi nu ser varje dag


Sydney Harbour Bridge - en bro jag åker över varje dag till jobbet


Manly Wharf


Manly Beach


En början till ett helt OK sandslott

Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0