PAPPA, LADDA BÖSSAN!

Idag har även jag fått mitt första frieri - av en italienare. Satt så snällt och åt min middag (det blev kycklingwraps med avokado, såååå gott!) när vår kära vän Simon kom förbi o ville ha sällskap då han också skulle äta. I nästa stund sitter han bredvid mig och Agnes har utnämnt sig själv till brudtärna. Bröllopet hålls i Spanien och smekmånaden tar plats på Kangaroo Island här i Australien. (Kommer bli attans många flygtimmar!) Agnes och hennes man Gary blir våra vittnen. Det här var nog det sista jag förväntade mig komma hem med efter min resa till Australien...

Puss&Kram

En förlovad och aningen rädd Pernilla


Kommentarer
Postat av: Mamman

Snälla tjejer sansa er! Vi som är hemma och läser Bohusläningen vet en del om Italiens statsfinanser. Landet är i princip bankrutt. Tror sjutton att ingen vill vara medborgare där längre. Sen finns en inbyggd funktion hos alla italienare att erövra det andra könet. Men den där Gary vad är det för en typ?? Vi mammor behöver godkänna först bara så ni vet!! Kramar till båda brudarna från en av mammorna

2011-11-12 @ 08:33:36
Postat av: kusinen

Hmmm P.B va var det vi pratade om på skype..? ;) inga italienska pojkar, dom äter för mycke pasta o pizza! För mycket carbs vettö! ;)

2011-11-15 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0