PANCAKE BREAKFAST

Det bästa med att vara sjuk på ett hostel är att man aldrig är ensam. Det finns alltid någon i närheten. Imorse hade vi en låååång sovmorgon och sedan gick jag och en av våra rumskompisar Claire till Coles (supermarket) för att köpa ingridienser till vår frukost - PANNKAKOR! En efter en hörde talas om vad vi skulle laga och ville vara med. Det slutade med att vi var 6 stycken som åt frukost tillsammans. På pannkakorna var det allt annat än det vanliga. Vi hade nutella, maple syrup, jam och chokladsås. (Behöver jag säga att majoriteten vid frukostbordet var fransmän?) Nutellan var iaf en klar favorit och de blir förhoppningsvis en repris snart! Lite senare kom Tove upp och kollade till mig. Vi låg i TV-rummet hela eftermiddagen, kollade på film och tjöta.

Imorgon flyttar Agnes till det nya huset. Känns ganska konstigt att hon ska flytta utan mig men samtidigt känns det lite bra ändå att det är just den här veckan. Hade förmodligen inte vart allt för roligt att ligga hemma i ett tomt hus. Nää då föredrar jag nog hostelet en vecka till. Det bästa är att de övriga i vårt rum, alltså jag, Lynsey och Claire, flyttar alla ut på samma dag. Ingen blir "lämnad kvar". Alla åker vidare samtidigt vilket känns otroligt skönt och de flesta kommer vi juh att träffa på jul igen, om inte tidigare.


Benji cooking pancakes


Goe frukosten!


God morgon!


Trots lunginflammation med tillbehör så känns livet ändå ganska gott just nu.




Puss&Kram

Pernilla

 

 


Kommentarer
Postat av: kusinen

Mmm ser mumma ut!! Du kommer att få praktisera det för oss när du kommer hem! ;) pusss

2011-11-27 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0