MOVING DAY

Som Pernilla har skrivit, det var enormt konstigt att flytta isär igår. På söndagen var det min sista natt som en Jolly Swagger på hostlet- det firades med utgång! En knasigt rolig kväll, som började med att jag var själv i en Penthouse våning, med utsikt över hela Sydney, tillsammans med 12 bögar. Det var utan tvekan, den vackraste lägenheten jag har varit i, i hela mitt liv.

Gammel bild

 

Dagen ros går förresten till fröken Frida Hallonbakelsen Janson, som håller oss uppdatera om vad som händer i Uddevalla genom sina fantastiska nyhetsbrev! Haha!

 

Fred&Kärlek
Agnes


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror jag ska införa dagens ros och ris i Hänt I Uddevalla ;) <3

2011-11-29 @ 09:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0