GLIDA RUNT, HÄNGA RUNT, LÅNA PENGAR

 

Trots att Sydney är en dyr stad att leva i, kan man få så mycket gratis.  Vi betalar t.ex. aldrig när vi är på krogen, vi får free ciabattas, av vår älskling Benji ,från bageriet där han jobbar och på Fitness First har jag alltid fått träna gratis. Idag fick jag Skin Care Consultation och hudvårdsprodukter från Jurlique när jag var i deras butik i Westfield. Connections connections...

 

 

Wiho, fick reda på att jag får ha en +1 på Maquerade-festen med Chaiselle! Så nu kommer både jag och Pernilla ta på oss maskerna nästa helg!

 

Fred&Kärlek

Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad är en +1?

2011-11-22 @ 09:56:04
Postat av: Anonym

du är en underbar kamrat som tar med dej Perni fast ni umgås dygnet runt.Kram på er båda.D

2011-11-22 @ 22:02:58
Postat av: Anonym

du är en underbar kamrat som tar med dej Perni fast ni umgås dygnet runt.Kram på er båda.D

2011-11-22 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0