ANOTHER THINKALITTLE MOMENT

Här i Australien finns det en riktigt bra jobbsökar-sida, som heter SEEK. Det går lätt och snabbt att söka jobb. Ibland går det tillochmed lite för snabbt (man söker ett jobb, läser inte riktigt jobbeskrivningen, glömmer bort att man sökt jobbet, företaget ringer upp, du har ingen aning vad de pratar om)

Min telefon ringde precis och det var från ett slakteriställe i Chatswood, där jag tydligen hade sökt jobb igår. HAHA. Jag som inte ens kan vara när kött när jag lagar mat, utan tar på mig plastpåsar på händerna för jag tycker det är så vidrigt. Jag sa att jag redan hade fått jobb och tackade nej till den intervjun...


Random Sydney-bilder från utkiksplats och Harbour Bridge tagna på våran första dag i Sydney. Då hade vi 34C!


Fred&Kärlek
Agnes

Kommentarer
Postat av: Mamman

Lilla roanga yrhätta....måste du ha 14 jobb?? Men det finns väl Losec i Australien också. Stor kram från Mamman

2011-11-02 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0