BLUE MOUNTAINS PART II































Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Hej going! Sitter hos morfar och fikar! Tog en promenad med nikita i soliga snövädret och eftersom jag äntligen fått min iPhone kunde jag visa honom bilderna på din blogg!! Han skrattade och tyckte det va kul att se vad ni gör! Det första kortet i detta inlägget kommenterade han med "det va en snygging den!" haha!! ;) morfar hälsar så gott. Han fick ditt sms inatt men visste inte om hans svar hade gått fram. Sa att jag kunde hjälpa honom att skicka ett ifall om att men du vet, "det kan jag göra en annan dag".. Haha Goa gubben! Kram oss!!

2012-02-01 @ 12:38:56
Postat av: Idis

ååh så sjukt coola bilder! ni är då för fräsiga. men väldigt saknade!

2012-02-02 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0