DE BÄSTA 6 MÅNADERNA I MITT LIV

Varit i fyra olika delstater, 3 olika tidszoner & rest genom hela Australiens östkust

Surfat i Surfers Paradise

Varit på den mest östliga punkten av Australien

Bott i en storstad, i Sydney

Varit vip på en av de absolut bästa klubbarna i Sydney

Gått på den mest fantastiska julfesten

Haft ett jobb och ett boende som jag trivts med

Firat juldagen på Bondi Beach

Sett Lil Wayne & Eminem live på Sydney Football Stadium

Sett Operahuset och åkt över Sydney Harbour Bridge varje dag till jobbet

Vandrat i Blue Mountains

Firat nyår med Snoop Dog & Calvin Harris på Bondi Beach

Firat min 19årsdag & jul med underbara vännerna i Sydney

Vandrat runt Ayer Rock

Tältat i outbacken

Sett vilda kängurus, emus, koalor, dödliga sea snakes, dingos, delfiner, varaner, kakaduor, geckos, kackerlackor, papegojor, pingviner

Sett Swedish House Mafia, Jessie J, Tinie Tempah live i Melbourne

Åkt helikopter över de tolv apostlarna på Great Ocean Road

Upplevt tropiska värmen i Cairns

Åkt på road trip

Gått i oändligt många regnskogar

Varit i två världsarv samtidigt

Dykt, snorklat & seglat på Barriärrevet

Spelat didgeridoo

Åkt offroad på världens största sandö, Fraser Island

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad du är fiin på kortet!! Jag är så glad över allt du upplevt! Tack att ni delat med er av era upplevelser på bloggen! Ibland känns det nästan som vi varit med. Tänk att du har fler upplevelser framför dig...Kram

2012-04-11 @ 15:24:11
Postat av: mammaD

Jag är fortfarande avis

2012-04-13 @ 12:30:47
Postat av: Hallonbakelsen

härligt att du är så nöjd aggie :D är så glad för eran skull :)

2012-04-16 @ 08:31:45
Postat av: Idis

Snyggingarrr! helt galet vad ni har gjort grejer, ni är alldeles för coola för mig nu!

2012-04-18 @ 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0