SPORTLIFE, SEX, SÖMN, RIS & NUDLAR

Jag njuter av mitt arbetslösa liv till fullo, dock kan bloggen bli lidande- då livet just nu mest består av att svettigt glassa runt på Sportlife, maratonglo Sex&TheCity och få min skönhetssömn till 12. Därför råder jag er att kolla längre bak i arkivet för att läsa om när jag och Pillis var slightly mer seriösa, mindre arbetslösa och mer inspirerade!
(ni kan också se vilken ryggsäck jag har köpt, läsa om hur Mark Levengood hade klarat sig på Fijii och mer livsviktig info)


-Eller så kan ni kolla in dessa fyra, fagra damer som just nu befinner sig i Vietnamns djupaste skogar. Ungefär.

http://riceandnudels.blogg.se/

 

 

Fred&Kärlek

Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0