BIOTAJM!

Ikväll ska vi gå och se "Breaking Dawn". Har väntat i snart en vecka sen den släpptes men har så snällt fått vänta tills idag med att se den. På tisdagar kostar nämligen bion hälften så mycket som resten av veckan. Har även fått med mig min kära sambo som, trots att hon hatar allt från vampyrer till smöriga kärlekshistorier, har gått med på att föjla med. Vi tar även med oss halva Frankrike till biosalongen i form av bla. vår rumskompis Claire och galna Benji (som inte helle verkar vara ett allt för stort fan av filmerna). Men vad gör man inte för sina vänner?


Knasarna på Bondi förra veckan


Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: kusinen

Vi ska se den ikväll!! :) hoppas på en braa film! hallå förresten min underbara moster aka sin mor ;) skvallrade lite för mig sist jag träffade henne!! :) och jag blev VÄÄÄLDIGT nyfiken så vi måste prata snart!!

2011-11-25 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0