ARBETARDOJJORNA

Vuxenpoäng för dessa fotriktiga skor? Imorgon invigs Chaisellebutiken i Chatswood och dessa skor ska få pryda mina fötter. Jag knackade på Chaisellebutiken idag, när jag var och shoppade i Chatswood och fick kliva bakom de svarta dörrarna som avtäcks imorgon, och fick klämma lite på kläderna. Vackert! 08.30 ska jag vara på plats imorgon, så ska vi välja en outfit till mig som jag ska ha medan jag jobbar. Om ni har tur levereras bilder! (eventuellt på min kommande fotledsfraktur)

 

Fred&Kärlek

Agnes

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad härligt ni verkar ha det! Lycka till med jobbet, Break a leg ;) Kramar från kalla sverige

2011-11-11 @ 14:04:20
Postat av: Mamman

Agnes!! Dojjorna är suupersnygga! Påminner om ett par hemma i en av garderoberna(din). Det kommer nog att kännas underbart att ta av sig dom när dagen är slut......Lycka till lilla gumman på din första arbetsdag!! Kram från Mamman

2011-11-11 @ 16:57:18
Postat av: Mia

Ojojoj...gå försiktigt :) Superfina! Kram från en annan skoälskare i norra Sverige (även kallad Maria:)

2011-11-11 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0