THE HEART. THE SOUL. THE CENTER.

Innan resan var jag väldigt skeptiskt till Uluru (Ayers Rock, men här nere kallas det Uluru). Åka ut till mitt i ingenstans för att se en "sten"? Nu efteråt kan jag utan tvekan säga att jag hade sååå fel och om man någonsin får chansen att gör en sådan tur - GÖR DET! Vi har träffat superhärliga människor, skrattat hejdlöst och fått se något av det maffigaste vi förmodligen någonsin kommer att se.






Sa jag förresten att vi gick runt hela alltet? Ajjemän häromdagen gjorde vi en ca 1,2 mils promenad runt Uluru i ca 35 graders värme. Därav den otroligt sletna sista bilden. Ingenting blir någonsin detsamma på bild.  Vi hade åkt ca 1 km bort för att se hela "stenen". Tyvärr började det regna en aning innan vi kommit bort till utkiksplatsen och innan jag fick upp kameran så kunde man knappt se den pga. regnet. I verkligheten var den faktiskt lika lysande röd som alla påstår att den ska vara.


Puss&Kram
Pernilla


Kommentarer
Postat av: Hallonbakelsen

åååh om det är nåt jag är avundsjuk på så är det detta!!!

2012-03-03 @ 13:26:48
Postat av: Mamman

Håller med dig, Frida! Hoppas att man får se detta nån gång.Jättemysigt att se er på bilderna och läsa berättelserna. Man vill bara höra mer och mer.....

2012-03-03 @ 14:12:49
Postat av: Teta

Agnes . du har just kvalat in för att servera på NOBELFESTEN!!!!!!!!!!!!!!!

Bjud mig

MosterTeta

2012-03-03 @ 19:23:02
Postat av: kusinen

Ser ju heeelt underbart ut! Vad ni är hurtiga som traskar så långt!!! Tycker inte ni ser så farligt sletna ut på sista bilden för att ha gått så långt!

2012-03-08 @ 13:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0