LOVE LIFE!

Drog till stället jag trodde att jag skulle på intervju till imorse. Boost Juice hette företaget. Visade sig att det aldrig blev någon intervju, killen som ägde stället ville att jag skulle provjobba med en gång. Det höll på i lite över en timme och.. Ajjemän, jag fick jobbet! Under de närmsta veckorna ska jag alltså spendera dagarna med att göra fruktsmooties av olika sorter. Introduktion och träning börjar nästa vecka! Verkar vara ett riktigt roligt gäng som jobbar där oxå och de lever alla efter företagets slogan: "LOVE LIFE!"

 

SÅ UNDERBART TAGGAD!!!!

Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Moster G

Härligt jobbat gummanos. Skönt med lite inkomster kan man tro - blir det tråkigt på jobbet tänk på morfars kloka ord. Man kan blanda gin med vad som helst. Kram

2011-10-28 @ 11:50:34
Postat av: Mamman

Grattis Pernilla!! Hälsar Birgitta

2011-10-28 @ 13:21:56
Postat av: Moster

Härligt tjejen med lite kosing framöver.Hur e det i denna staden då? Ni verkar ha det göööttttt. Blir det lägh snart eller? tror att jag kan ringa till dig för samma pris som i Sverige ska kolla detta för då slår jag en pling. Ha det bara bäst o var rädd om dig. KRAMIZ :)

2011-10-29 @ 20:39:49
Postat av: kusinen

åh vad kul att du har fått jobb!! Nu är ni riktigt stadgade! Du är så duktig! Blir inte ett dugg förvånad över att du fick det! Saknar dig..

2011-10-29 @ 23:58:17
Postat av: Lollo

Duu är ju typ bäst! Är inte alls avundsjuk på er! ;) saknar dig här hemma!

2011-10-31 @ 12:10:50
Postat av: annso

hej åh vad roligt ni har det!!superfina bilder och inte minst -härligt med jobbet-

kramizar

2011-10-31 @ 14:54:55
Postat av: Frida

såklart du fick jobbet ;D kul att höra vad du söker för jobb med, agnes får man ju höra från varenda steg ;)

2011-10-31 @ 15:55:54
Postat av: Frida

såklart du fick jobbet ;D kul att höra ifrån dig tillsut här på bloggen...jag är ju så dålig på att vara inne på skype och facebook så jag tänkte slänga iväg ett sms och fråga dig hur det gick om du inte skrev något snart <3

2011-10-31 @ 15:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0