EVEN ANGELS WILL FALL

Har nyss vaknat efter mitt första/bästa firande av halloween någonsin. Helt otroligt hur stort det faktiskt är här nere. Hela helgen fram tills måndagkväll består av läskiga kostymer och fest. Igår var vi, tillsammans med en massa från vårt hostel, ute och firade. Kvällen startade på den irlänska puben O'malleys för att sedan gå vidare till Kings Cross Hotel. Eftersom vi inte är vana att fira halloween så kan man juh säga att vi var ganska sent ute med att fixa dräkter. Ändå lyckades vi hitta precis det vi ville vara och temat för kvällen blev ANGELS. Det var så himla kul att klä ut sig! Det är juh något som vi sällan gör hemma. Inte till den här utsträckningen i alla fall. Vilket är skittråkigt!

Nu ska jag däremot göra mig iordning för dagen. Blir ingen direkt effektiv dag. Vet att Bondi har en marknad på söndagar så funderar på att dra mig dit ut och kolla vad den har att erbjuda. Agnes är på jobbet till ca 5. Sen blir de filmkväll på hostelet ikväll! FREE POPCORN!!






Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vilka vackra änglar! Agnes kan du mejla mig på hotmail. Kram Mamman

2011-10-30 @ 14:48:11
Postat av: Mamman

Vilka vackra änglar! Agnes kan du mejla mig på hotmail. Kram Mamman

2011-10-30 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0