AGNES THE ELECTRICIAN?

Idag har Chris kollat igenom våra CV och hjälpt oss! Jag är med på två jobbsidor här i Australien, men hitills är "massage" de enda jobberbjudanden jag har fått. Idag kom det dock ett mejl från ett företag som gillade mitt CV. Jobbet är "Electrical fitter" och switchboard builder". Vet inte vilken del att mitt CV som har fått dem att tro att jag kan sånt...hehe


Nu går brandlarmet i hostlet bredvid, så det är ganska kaotiskt utanför. Bäst jag går och kollar...tjing tjing!


 

Fred&Kärlek

Agnes

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hej Lilla Gumman! Du är jättefin på bilden med det lila runt om. Tänk! Du har ju alltid gillat vila färg....förutom roange..Puss från Mamman

2011-10-13 @ 17:03:38
Postat av: Anonym

Hej Lilla Gumman! Du är jättefin på bilden med det lila runt om. Tänk! Du har ju alltid gillat vila färg....förutom roange..Puss från Mamman

2011-10-13 @ 17:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0