DESTINY IS CALLING, BUT I'M ON THE OTHER LINE










Idag har jag varit ledig och vädret har varit strålande! Efter att tagit sovmorgon tog jag mitt pick och pack och började promenera över Sydneys landmärke Harbour Bridge. Pernilla och jag åker iförsig över bron med tunnelbanan varje dag, men jag har varit sugen på att gå över bron länge nu. Utsikten och känslan får fem av fem toasters!

Väl över på andra sidan bron, kallat Milsons Point, kollade jag in nöjesparken Luna Park och promerade på boardwalken vid alla segelbåtarna- nästan som Kungshamn ;)

Det har varit en härlig dag som avslutades med att baka pepparkaksdeg med trollhättesambon och säga hejdå till fröken Högberg (mindre roligt).

Fred&Kärlek
Agnes



Märk väl: När jag lämnade huset idag, så satt rumskompisen Daniel vid datorn, när jag kom hem så satt han kvar vid datorn, när vi gjorde pepparkaksdeg så satt han fortfarande vid datorn och nu, när jag ska gå och lägga mig, så sitter han fortfarande kvar vid datorn. World of Warcraft tar över det manliga könet...May it rest in peace


Kommentarer
Postat av: Mamman

Tur att kvinnor håller världen igång!! Lycka till med baket imorron. Vackra bilder från din promenix!

2011-12-13 @ 14:45:30
Postat av: Teta

Kära söta Agnes!

Tack igen för alla fina bilder!

Kan se dig framför mig när du går över bron.....

Kramar TetaLen

2011-12-13 @ 15:16:09
Postat av: idis

måste bara säga att jag blev rädd när jag såg det där ansiktet!?`där vill ja då inte in

2011-12-13 @ 17:54:11
Postat av: S

varför åkte Johanna hem? Kommer hon tillbaka?

2011-12-13 @ 23:00:30
Postat av: Frida

va härligt att ni gör egna pepparkakor så slipper vi skicka över några ;)

WOW ska DÖ! det är ett virus som tar över deras hjärnor och tar död på deras tidsuppfattning.

Jag har precis börjat njuta av att min egen man numera är fri, frestad men fri! loooooove you <3

2011-12-14 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0