BIRTHDAY!

 

Mitt sista tonårsår börjar nu! Förra året trodde jag aldrig att jag skulle fira min 19års dag i Sydney! Gårdagskvällen inleddes med middag, mycket vin och ännu mer tårta på heta Cargo Bar vid vattnet i Darling Harbour. för att sedan göra klubben Goldfish extremt osäker, då alla brudarna hade tagit på sig monsterklackarna. Det blev en tidig morgon och ett alkoholintag på omkring 6 kebab.

 


Nu är jag såpass vuxen att jag jobbar på min födelsedag. hehe. Själva födelsedagen inleddes med att Pernilla sjöng och grattade mig med scones och present! Sedan bar det vidare till jobbet, där min fräsiga chef bjöd på cupcakes, vilket satt gott i magen.

 

Den allra bästa presenten var dock när jag gick hem igår, i mina pocketshoes, och hade Sydneys feta skyline bakom mig. Ovärdeligt. (-och att det var extrapris på vaniljyoghurt idag wiie hehe)

 

Fred&Kärlek

19åringen

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Stort grattis Agnes! :) Låter som en härlig födelsedag. Här är det massor med snö och just idag -15 grader. Inte fullt så härligt (i alla fall inte kylan). Det är så spännande att följa dig på din resa! Kram från Maria i norrland

2011-12-22 @ 15:23:13
Postat av: Samantha

Grattis Agnes!

2011-12-22 @ 20:16:59
URL: http://morrison.blogg.se/
Postat av: Mamman

GRATTIS!!! Tusen kramar från Mamman

2011-12-22 @ 22:27:34
Postat av: Ullis

Ååå grattis i efterskott Agnes!!!

2011-12-23 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0