2 MONTHS

Sitter just nu vid vårt matsalsbord efter min första frukost i nya huset. Detta trodde jag inte för 2 månader sen när vi landade i Australien. Tiden går så fruktansvärt fort här nere. Ändå har vi hunnit med en hel del, bara under den senaste månaden. Vi har: 

- träffat människor från 5 olika världsdelar
- fått vårt egna lilla gäng
- tänt eld på ännu ett kök (Agnes)
- lärt oss laga "riktig" mat (lämnat nudlarna bakom oss)
- skaffat jobb (ett antal olika)
- skaffat hus
- gift oss
- skilt oss
- gått på konserter
- kännt oss som 1 million dollar
- upplevt köerna på en läkarmottagningen i centrala Sydney

- blivit en del av Sydney

Agnes står för tillfället och bakar bröd. Jag sitter i soffan med min kaffekoppen och läser ikapp olika bloggar. Benji kommer snart för en fika och sen blir de träning i gymmet, för deras del. Efter 2 månader har vi nu fått ner lite svensk vardag ända ner till Australien.  


 

Puss&Kärlek

Pernilla & Agnes

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vAD SKÖNT ATT SE ATT NI ÄR SAMBOS IGEN.MÅSTE SÄGA ATT JAG ÄR IMPAD AV ER TVÅ.PUSS PÅ ER.D

2011-12-06 @ 18:59:40
Postat av: Anonym

vAD SKÖNT ATT SE ATT NI ÄR SAMBOS IGEN.MÅSTE SÄGA ATT JAG ÄR IMPAD AV ER TVÅ.PUSS PÅ ER.D

2011-12-06 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0