THIS IS NOT GOODBYE

När man pratar med folk som har varit ute och rest, spelar ingen roll vart de har vart för de har alla sagt samma sak; "det var det bästa jag någonsin har gjort". Australien har alltid varit min destination, min drömresa. Många har frågat oss om det verkligen har varit så bra som det har sett ut på bloggen. Helt ärligt kan jag säga att det har varit bättre.

Varför? Visst, alla har sina upp och ned gångar och så även vi men när jag ser tillbaka på det halvåret som vi har haft här så kunde jag inte varit mer nöjd. Vi har delat mycket av vår resa med er. Människorna vi har träffat, platserna vi har varit på och många av de upplevelser vi har haft. Vad ni inte har fått sett dock är förmodligen det jag är mest tacksam över från hela resan. Hur jag har växt som person. Jag har lärt känna sidor av mig själv som jag inte visste att jag hade, fått en otrolig förståelse för andra människor och fått en känsla av att jag klarar det mesta bara jag bestämmer mig för det. Allt känns helt plötsligt mycket lättare nu. Sedan att jag har fått vänner och erfarenheter som jag tar med mig resten av livet är juh bara en bonus.

6 månader. 25 veckor. 175 dagar. Hur man än väljer att se på det - så var det det bästa jag har gjort. 


Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kan nog inte förstå vad jag är glad för eran skull! ni är ju så himla coola, tänk att

jag har så balla kompisar!? längtar så tills ni kommer hem och kan berätta allt om era äventyr. hoppas att ni inte har ändrat er alltför mycket bara;)puss på er mina älskade brudar<3

2012-03-31 @ 21:36:01
Postat av: mD

Sorry little Lady.Det här har jag vetat i massor med år.Skönt at vi e överens

2012-04-07 @ 08:52:29
Postat av: Kusinen

Unerbara fina du.. Du var fantastisk när du åkte och kommer komma hem lika underbar! <3

2012-04-15 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0