HAPPY NEW YEAR?

Funderar på att ta ett jobb som reseguide när jag kommer hem. Det här var juh kul! Igår var det inte allt för fint väder i lilla Sydney så jag passade på att ta med mig mamma och pappa till Chatswood för att visa vart jag och Agnes jobbar. Chatswood aka. "Chinatown" hade redanbörjat fira det kinesiska nyåret och stan var full av pynt och marknader. Vi hälsade på Agnes på Chaiselle innan vi gick till Boost. Som en extra bonus hade vi även temadag på jobbet; ROCK AND POPSTARS (de såg så grymma ut i sina kostymer!) vilket gjorde det extra kul att visa upp butikerna för mamma och pappa.






Janine & Agnes


Meet my fabulous friends Katy, Lady G and Gaga!


Fattar fortfarande inte att de är här...


Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: kusinen

Måste kännas konstigt att promenara på gatorna i sydney med mamma och pappa! :) haha.. inte vad man trott för några år sen.. ;) fräck med kinatown! vilka härliga arbetskamrater du verkar ha! haha kul! <3

2012-01-24 @ 17:45:32
Postat av: Famijlen brattberg

Det var mycket kinesiskt firande i Thailand också när vi va där!´Njut nu när dina föräldrar är där!

2012-01-29 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0