GOOD MORNING!

JAG LEVER! Äntligen är jag ledig igen! Sitter och njuter av min traditionella långfrukost och bara njuter av att inte behöva gör nåt den närmsta timmen. Vart två riktigt intensiva veckor men nu är det över, för den här gången. Ska bara göra ett kort pass imorrn innan mamma och pappa kommer och sen är jag ledig i 4 dagar! Tror inte att jag har vart det enda sedan jag började på Boost.

Annars har det varit mycket chill från min del den senaste veckan Träffade Tove och åkte till IKEA, fick äntligen köpt mig ett par egna Levis short och lite annat. Kan berätta mer senare när jag fått min datakabel till mobilen som mamma tar med sig ner på TORSDAG!! Då kan jag visa er allt! Eller ah det mesta iaf.

Tills dess ...



Puss&Kram

Pernilla



Kommentarer
Postat av: kusinen

haha gött med lite ledigt hörru!! sötnos...

2012-01-20 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0