...OCH JAG BLEV EN AV DOM SOM ALDRIG KOMMER HEM

 

Jag behöver ett sommarjobb i Uddevalla. Vare sig jag vill eller inte. Jag är hemma i slutet av maj och så fort jet-lagen har släppt är jag fit for fight. Det är lite knepigt att söka jobb i Svea Rike från Aussie, så här kommer min kontaktannons:

 

19årig utlandssvensk gymnasieekonom med strålande betyg och sälj-erfarenhet. Jag är bra på merchandising, har en förmåga att kunna prata med vemsomhelst om vadsomhelst och är faktiskt grym på engelska. (Hejdå Jantelags-Sverige!) Arbetsgivare: förbarma er över mig! Hehe

 

Fred&Kärlek

Agnes

 


Kommentarer
Postat av: Mamman!!

Snälla Plommon!! Skriv inte så att du aldrig kommer hem:......(

2012-01-25 @ 17:59:29
Postat av: Mamman

Du är jättevacker i klänningen:)

2012-01-25 @ 18:00:51
Postat av: Invgvar Kamprad

Vi har en plats över som varuhuschef i Uddevalla till det nya varuhuset. låter det intressant?



//Ingvy

2012-01-25 @ 19:45:06
Postat av: Största kusinen

Jag har två osnutna ungar som behöver passas hela sommaren. Med tanke på vad du skrivit i din kontaktannons verkar du perfekt för jobbet!

2012-01-26 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0