HOME IS WERE YOUR HEART IS

Den lediga dagen har spenderats på Bondi. Har badat och pressat som en gris hela dagen. Fick mail förra veckan om att ett paket hade kommit till mig och eftersom det här var min enda lediga dag så var jag juh tvungen att hämta ut det idag. Självklart höll jag på att glömma bort alltihop i mitt pressande och kom på det 30 min (ungefär den tiden det tar att ta sig från Bondi Beach till stan) innan kontoret stängde. På 2 min var jag påklädd, strandgrejjerna nerpackade och stod på busshållplatsen. Tog även en snabbare joggingtur mellan tunnelbanan och kontoret men JAG HANN! Precis när jag gått in genom dörren hör jag en gubbe komma bakom mig och ropar "Okej allihopa, vi stänger nu." En härlig solbränna och ett paket senare sitter jag nu på min balkong och leker lilla julafton.




TACK UNDERBARA MAMMA FÖR PRESENTEN!
Den är perfekt!

Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Majsiiiii

Åh, vad man HATAR när det kommer folk 2 minuter innan man stänger. Förutom om folket i fråga heter Pernilla Brattberg vill säga.

2012-01-03 @ 10:09:44
Postat av: kusinen

jätte fin va den!! Härligt med någon julklapp från hemmaplan.. Nästa jul tar vi ikapp! :) <3

2012-01-03 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0