EAT, LOVE PIZZA!

Lämnade mamma och pappa vid buss stationen imorse. Idag var min första dag tillbaka på jobbet sen de kom ner och medan jag var på jobbet skulle de åka Sydney Sightsing buss. En dubbeldeckare som åker runt hela centrala Sydney, samma buss som jag och Agnes åkte för ett par månader sedan. Vart en bra dag på jobbet även om det fullt upp för det mesta. Det var skönt att komma hem nu och varva ner med en middag i Darling med mamma, pappa och Agnes. Idag var vi på "EAT, LOVE PIZZA". SÅ GRYMT GOTT! Tog en "Chicken ceasar" och tro det eller ej men det är nog de närmsta Uddevallas kebabpizza som jag någonsin kommer att komma på den här resan.






Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åhh! Det ser mysigt ut! Njut! Kram från Mamman

2012-01-23 @ 18:30:31
Postat av: kusinen

ska äta kebabpizza ikväll.. Loooooovar att jag ska tänka på dig då! ;)

2012-01-24 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0