YOU ASK. WE ANSWER.

Vi lämnar Sydney den 27 februari efter många veckors tänkande. Nu vill vi börja resa, utforska och se Australiens andra sidor, efter att ha bott bland 4,5 miljoner människor i landets största stad sedan i slutet av oktober.

Vi beger oss sedan vidare till Uluru/Ayers Rock där vi har bokat en 3dgrs "outback" tur till det röda berget, Kings Canyon och bergen Olgas. Efter det flyget vi till Melbourne för att åka på Great Ocean Road, kolla in staden och fräsa runt på festival med Swedish House Mafia. Efter Melbourne flyger vi till Cairns i norra Australien för att ta oss ner mot Brisbane där vårt flyg till Nya Zeeland väntar den 1april. Dagen vi kommer till Sverige är fortfarande osäker.



Det mest lärorika... Vi är helt klart överrens om att vi hade kunnat skriva en hel bok om hur det är att vara backpacker och resa runt/leva/bo och jobba i ett annat land. Det finns 1000miljoner små saker som vi har lärt oss på vägen som är sjukt användbara i vardagen.
Pernilla: Jag har lärt mig att det mesta löser sig, ingenting är perfekt men det är också det som är charmen med det hela. Det är bara att sitta ner och njuta av åkturen.
Agnes: Mina ögon har öppnats för alla möjligheter som finns i världen. Det finns så mycket att göra och man kan förverkligen det man drömmer om, om man verkligen vill det.


Fred&Kram
Agnes & Pernilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att följa era resor och jag hoppas ni fortsätter att upptäcka världen. Udevalla finns ju alltid kvar.

Jag var faktiskt i går i Arnhems land, up north, och såg urinvånarnas klippmålningar, Fantastiskt, så gamla! Jag får nöja mig med TV nu.

Lycka till

ingrid

2012-02-11 @ 11:06:36
Postat av: Idis

Ni är så himla duktiga verkligen, jag önskar så jävla mycket att jag var med er på riktigt<3

2012-02-11 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0