FLASHLIGHTS IN THE GOOD LIFE

Medan Agnes söker jobb för fullt här nere har jag börjat klura på vad jag vill göra till hösten. Ska bli en skönt att komma hem till lilla Uddevalla för sommaren men sen kommer jag antagligen klättra på väggarna snart igen om jag inte hittar på något. Har därför suttit på olika hemsidor hela morgonen, med allt från au pair till volontärarbete. Plugga kommer väl också in i bilden nån gång men inte än på ett tag. What to do, what to do..

Nu ska jag iaf ta mig ner till gymmet och sen möta tjejerna i stan. Jakten på de grymma levisshorten fortsätter.



Lekte lite med kläderna på Agnes jobb en dag

Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vilken snygging!!!

2012-02-10 @ 08:07:55
Postat av: Jämtarna

Du vad stiligt!! Jättesnyggt på dej!

Tycker du ska ta tiden framöver o vänta in själen, som indianerna lär säja, tids nog kommer du på what to do.... Du har ju lärt dig att allt löser sig :-)



Vi längtar att få träffa dej igen!

Kram från snön i Jämtland

2012-02-10 @ 11:58:30
Postat av: kusinen

Du får faktiskt komma hem och vara hemma ett tag hörru!! inga utsvävningar nu!! ;)

2012-02-12 @ 17:46:05
Postat av: kusinen

glömde skriva... U LOOK HOOOOOOOT!! ;) puss min godbit!

2012-02-12 @ 17:47:06
Postat av: S

HOT MAMA!

KÖÖÖÖP!!!

2012-02-15 @ 00:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0