THIS IS FOR THEM 30-SOMETHINGS

 

Såhär blev min februarioutfit på Chaiselle. Skönt att ha på sig byxor nu efter att ha gått i långklänningar sedan i november. Alla klänningarna jag har haft på Chaiselle, tillsammans med 6,5kg annat smått och gott av mina saker, är påväg hem till Sverige nu med Pernillas föräldrar.(Mamma, häng upp klänningarna direkt!) Så skönt att bli av med lite, så inte ryggan blir så tung när vi reser vidare om några veckor.

 

Ikväll blir det middag med min Alizee!

 

Fred&Kärlek

Agnes

 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja, nu ser du verkligen vuxen ut!! Är det en montazami-tofs du har runt halsen? Jodå, ska hänga upp klänningarna,,,,,kanske lånar en.....:)Sen får väl Doris ha betalt för övervikten. Kram Mamman

2012-02-02 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0