OUTBACK IS THE NEW IVY

Outback! -Efter en enormt snabb flygtur (3h! det är ju ingenting när vi är "vana" vid omking 30) har vi anlänt i öknen, hettan och en ny tidszon! Outback och öknen ser precis ut som ni alltid har föreställt er. Det enda man kan se är röd sand, höga berg , torrt landskap inget vatten, gula varnings-för-känguru-skyltar, kängru-bumpers på bilarna, människor i khakikläder och få vägar . Alice Springs är ett litet place där alla verkar känna alla, med en ännu mer obefintlig flygplats- långt ifrån IVY, tunnelbana och Pitt Street.

Här checkade vi precis in!

Outback!


Imorgon klockan 6am går våran tur- mot ingen mobiltäckning, sömn under stjärnorna, stekande hetta, Ayers Rock, Olgas, Kata tjuta & Garden of Eden. Så häftigt!  Detta blir ett stort och helt fantastiskt steg från att festa i högklackat på George Street till att knappt ha rinnande vatten. Hello rehab! Dock finns det mycket Sydney kvar i våra hjärtan (märker jag nu när jag sitter och planerar outfits som kan passa öknen hehe) Vi hörs om några dagar!

Fred&Kärlek
Agnes

Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad bra att ni kom i tid till flyget! Och att ni har hittat boendet! Ha det så jättekul på tältsemestern! Blir det naturkisset nu eller? Kram från Mamman

2012-02-27 @ 07:31:00
Postat av: Hallonbakelsen

här är jag tillbaka från fjällen och läser alla missade inlägg och förstår ni min besvikelse n'är ni inte grattat våran nya prinsessa Estelle välkommen till världen! När jag ändå höll er uppdaterade iom dettta som eran egen hovrepoter :(



ser ut som ni har det supermysigt, är riktigt avundsjuk på det som väntar er nu! puss tjejer<3

2012-02-27 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0