FUTURE COMES ONE DAY AT A TIME

 

I torsdags var det vip-kväll på Chaiselle, vilket firades med höst/vinterkollektion, champagne och sushi. Idag gjorde jag min sista dag på Chaiselle, glodde endless ut genom fönstret på tunnelbanan för att för sista gången åka över Harbour Bridge till jobbet-  Milsons Point North Sydney Waverton Wollstonecraft St Leonards Artarmon..... har säkert åkt där 100 gånger med det är alltid lika maffigt. Fuck Kampenhof. Det känns sjukt knäppt att jag aldrig kommer komma tillbaka till det livet jag har i Sydney nu.

 

Fred&Kärlek
Agnes

Kommentarer
Postat av: Jennifer Carlsson

Hej Agnes och Pernilla, ni kanske inte vet vem jag är riktigt, men Agnes du kommenterade ett inlägg på vår italienblogg (polare med Carl) det var så jag upptäckte er blogg. Så jag spanade in bloggen då för jag och en kompis ska åka till Aussieland i September är planen. Sen dess har jag följt er lite och ni verkar ha det så himla himla bra så jag blir alldeles avis haha :) och ni är grymt duktiga på att blogga, jättekul att läsa! fattar inte hur ni orkar, jag tyckte det var jobbigt i 5 veckor.. keep up the good work! Har typ 1000 frågor jag vill ställa, bör man ha med sig dator, plattång? Hur fixade ni lägenhet, är det dyrt med hostel? Vilket flygbolag åkte ni med, var det svårt att få jobb? Haha ingen press, lev livet hoppas ni får det lika bra i resten av landet som ni har haft i Sidney!

2012-02-25 @ 11:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0