ALL GOOD THINGS MUST COME TO AN END

Nu är det 1 vecka tills vi gör våra sista arbetsdagar och ca 10 dagar innan vi lämnar Sydney för den här gången. Imorgon ska jag på avskedsfest för en på jobbet som också ska resa vidare snart och nästa fredag är det min tur. Bokat bord på Cargo Bar nere i Darling för mitt egna farewell. Känns lite som sista veckan i Sverige all over again. Kluven. Å ena sidan vill jag stanna i Sydney. Vill inte lämna kompisarna, jobbet, LIVET! Å andra sidan blir jag så otroligt taggad när jag tänker på alla platser vi kommer se och alla nya människor vi kommer att träffa. 



Tänkte ladda upp lite fler bilder från vår tid i Sydney men det får bli till helgen. Nu ska jag njuta av denna underbara stad och det otroliga vädret. Inte ett moln på himlen! Ska dra ut till Manly, möta upp Agnes och ska spendera dagen med att se på surftävlingen som håller till där ute.

Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Karin

Det ar alltid ledsamt att lamna stallen och manniskor man lar kanna men man hittar alltid annat kul pa andra stallen! Det som ar charmen med resande. Hoppas vi kan ses i melbourne! puss

2012-02-17 @ 04:23:37
URL: http://karifa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag lider med er, men e glad för att jag snart får se er.mamma D

2012-02-17 @ 12:28:43
Postat av: kusinen

Förstår att det måste kännas konstigt! Nu har ni ju änna rotat er där! Men som du säger ni har många, många äventyr framför er! Saknar di pärlan! <3

2012-02-22 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0