SKYDIVE!

det stora beslutet

signing our lives away...

happy happy joy joy

 

Skydive var bland det mest fantastiska jag gjort och skulle inte tveka över att göra det igen! Jag var faktiskt inte alls rädd heller, flygturen över Abel Tasman Park var otroligt vacker och vädret var klart vilket gjorde att vi kunde se över till Nordön. Jag tycker det var frukansvärt mycket mer skrämmande/obehagligt att dyka, än att skydivea.

Känslan av att sitta med benen utanför ett flygplan på 4kms höjd, för att sedan hoppa ut och volta i luften- går inte att beskriva. På vägen ner fick jag även styra fallskärmen, vilket var superfestligt. Om du någonsin får chansen- SKYDIVE!


Fred&Kärlek
Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

Var det ett testamente ni skrev eller:)) Den nya röda skinnjackan är ju jättesnygg. Rött är din färg!!

2012-04-19 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0