GOOD MORNING SUNSHINES!



Finns det något bättre sätt att vakna på morgonen, efter en lååång sovmorgon, o se att man fått sms - "du har ett paket att hämta hos posten"?? KNAPPAST! Med viss misstanke om vad paketet kunde innehålla slängde jag på mig kläderna och promenerade i rask takt bort till posten. Självklart var det min nya kamera och mini-PC som väntade! Så nu sitter jag här hemma i soffan, med morgonkoppen i högsta hugg, och leker med mina nya leksaker. KUUUUL! Agnes kommer över... NU!? Opps, kanske ska börja göra mig iordning då.. Idag är det till att skriva CV som gäller. Ska även försöka få flygbiljetten till Nya-Zeeland bokad :D massa andra småärenden som ska göras idag oxå så får nog sätta fart nu. See ya later!

Puss&Kram
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0