3,2,1 - LETS GO!

3 weeks to go. Nu börjar allt gå väldigt fort. Den här veckan har innehållit en massa fika med vännerna, skratt och hejdå. Ju fler man säger hej då till desto mer börjar man sakta men säkert förstå att man faktiskt ska åka. Har också varit extremt nervös den här veckan, speciellt över flygresan, men skyller det på min enorma förkylning som jag haft. Men nu mår jag prima igen och nerverna är helt borta. Blir mer taggad för varje dag.

Nästa vecka är det CV skrivande som gäller! Det är nog den enda stora grejjen som är kvar att göra innan vi lyfter. Sedan finns det alltid lite småärenden att uträtta men måste säga att jag börjar känna mig grymt redo för att åka!

Men idag ska vi glömma alla måsten vad gäller resan. Ska vara en underbar dotter och hjälpa mamma med lite grejjer här hemma och ikväll är det utgång som gäller! Livet rullar på...

Puss&Kram
Pernilla


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHAHA ÄLSKAR ATT ERAN BLOGG ÄR SÅÅ MYCKET SNYGGARE ÄN VÅR! Ni har utseéndet och vi bloggnamnet, skulle man kunna säga. Puss och hej



/Er Kära K(K)F

2011-09-20 @ 15:38:43
URL: http://karifa.blogg.se/
Postat av: NORÈN

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja ska läsa varje dag :) ska säga till mama läsa också!! pussssssssssssssssssssssssss fäst på freda wehoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2011-09-22 @ 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0