WORKING ON MY FITNESS

I Westfield (köpcentrumet i Chatswood) idag började jag prata med några killar som jobbade för gymmet Fitness First. Det slutade med att jag blev presenterad för Managern inne på det gigantiska gymmet, som låg mitt i stan. De hade fullt med Les Mills-pass, vattengympa och fräscha maskiner, men ville inte anställa någon med Work&Holiday-visumet som jag har. Synd, eftersom det var Fitness First Platinum, vilket är det finaste i den gymkedjan. Dock är jag inbjuden för en privat genomgång och work out imorgon! Jag saknar träningen…

 

Här öppnar butiken jag ska jobba i! Precis bredvid Guess.

 

Westfield i Chatswood. Köpcentret som, förhoppningsvis, både jag och Pernilla
kommer jobba i!

 

Fred&Kärlek

Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad kul att du fått jobb och erbjudande om träning! Det kan bli lite kul med sportlifelookalike och nya bekantskaper! Vi har det bra här i Turklandet golfen går sådär men vi har mysigt. Kram från Mamman och Jarmo

2011-10-27 @ 12:29:50
Postat av: Mamman

Vad kul att du fått jobb och erbjudande om träning! Det kan bli lite kul med sportlifelookalike och nya bekantskaper! Vi har det bra här i Turklandet golfen går sådär men vi har mysigt. Kram från Mamman och Jarmo

2011-10-27 @ 12:31:56
Postat av: Frida

var skulle pernilla jobba då? kan inte pernilla berätta lite om sitt jobbsökande med :(

2011-10-27 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0