JAG FICK JOBBET



Jag fick det! Herregud.

Har ar butiken i Westfield Parramatta. Butiken, som jag ska jobba i, oppnar senast den 17 November. Det verkar som jag kommer trippa runt i butiken 5dgr i veckan.

Helt otroligt att komma till Sydney och fa ett jobb 2-3dagar senare. Jag tackade nej till jobbintervjun som jag hade pa en rekryteringsfirma igar och jag stallde in intervjun som jag skulle haft pa en restaurang idag. Visst ar det bra att halla alla dorrar oppna, men jag skulle hellre hugga av min vanstra arm an jobba inom restaurangbranschen. Idag sokte jag jobb, lite for skoj skull, pa ZARA. Butiken ar enormt vacker har i Sydney!


Fred&Karlek
Agnes


Kommentarer
Postat av: Emma F

Åh vad kul! Grattis till jobbet :D

2011-10-27 @ 09:07:04
Postat av: Teta

Agnes - det är fräs på dej verkligen!

GrattisGrattiskramar till jobbet/TetaLen

2011-10-27 @ 10:37:10
Postat av: Lelle och carro

GRATTIS AGNES!! fan vad nice!! hoppas att ni har det så jävla bra( ser ut så iaf!!) själv sitter vi och tentapluggar och det är kallt som fan ute :( så skicka lite sol är ni rara ;D pöss!

2011-10-27 @ 10:55:43
Postat av: Mamman

Kram från en stolt Mamma

2011-10-28 @ 16:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0