I HEART SYDNEY

Jag har haft en helt fantastiskt dag. Det går inte att beskriva. Klockan 2pm idag hade jag en inbokad jobbintervju med ett klädmärke som ska oppna en ny butik här i Sydney. Jag sokte jobbet igår och de ringde mig samma dag. Efter två underground-tåg och 45minuters panik-runtspringande i ett ytterst suspekt slum-kvarter hittade jag deras headquarters.

Jag välkomnades av de tva designers som startat märket och satt i deras väntrum bland extremt vackra manniskor och kollektioner. Sjalva intervjun gick bra och jag fick ocksa ga runt och kanna lite pa kläderna som har visats i Vogue! Wie! Efter intervjun fick jag även traffa VD.n for foretaget.


Och allt pekar på att jag har fått jobbet! Imorgon ska jag åka ut till omradet dar butiken ligger och ringa tillbaka om jag kan tänka mig att jobba där. Nämnde jag att designern for märket har varit med i Project Runway? Och att jag kommer få ha på mig deras klänningar när jag jobbar där? Klackar är obligatoriskt as well!





Imorgon har jag en ny intervju hos en restaurang i stan!
Forresten: jag gick, av en handelse, in pa ett Pilates & Kickboxningsgym idag som behovde en receptionist nu, sa de skulle hora av sig ocksa! äntligen är jag en del av storstaden!


Fred&Kärlek
-den Sydney-frälsta Agnes


Kommentarer
Postat av: Ullis

Fräs-Agnes säger jag bara!! herregud, nu dog jag lite här hemma. Ha det super nu båda två! :)

2011-10-26 @ 11:16:54
Postat av: DANDRAN!!

Jag säger bara OMG!!!!!!!!!!!! Vad glad jag bliiiir agge! Du kommer älska det här jobbet. För jag känner nästan också lite kärlek bakom all avundsjuka...Jag fäller nästan en tår!! Åh lycka till ( båda tvåå!) och om ni bosätter er i Aussie längre en ett år, LOVAR jag att jag kommer och hälsar på!! LOVE DANDRAN

2011-10-26 @ 12:21:33
Postat av: Mamman

Grattis Plommon! du är såå duktig!! Ta inte alla 3 jobben bara!! Kram från Mamman

2011-10-26 @ 18:36:32
Postat av: Mamman

Grattis Plommon! du är såå duktig!! Ta inte alla 3 jobben bara!! Kram från Mamman

2011-10-26 @ 18:37:48
Postat av: Frida

ja men jobb verkar ju inte bli ett problem iallafall :D åååh va kul för er :D blir så gladnär jag läser eran blogg, har inte riktigt kommit till "bryta ihop av saknad"-stadiet än ;)

2011-10-27 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0