I AM BULLETPROOF, NOTHING TO LOOSE

Vi har träffat, sett och hört talas om så mycket, under dessa två veckor, att vi knappt blir förvånade längre.
Killen i Surfers Paradise som gör backflips medan han tar av sig kläderna. Manliga muskelkillarna som går och håller handen i Byron Bay. De prostituerade kvinnorna två kvarter bort från vårat hostel i Sydney (ja, vi bor i Red Light District). Kalkonerna på stränderna.


Men det är fortfarande konstigt när folk mejlar mig från jobbsidan jag är medlem på och ifrågasätter varför jag söker jobb när jag ändå inte erbjuder massage. "Kul"



Men imorgon har jag iallafall en jobbintervju på en klädbutik som snart ska öppna här i Sydney! Nervöst!



Fred&Kärlek
Agnes



Kommentarer
Postat av: Teta

Ohhhh Angelina

Jag håller alla mina tummar för dig!!!

Moster Teta

2011-10-25 @ 08:54:27
Postat av: Teta

Åhhhhh Angelina!

Jag håller alla mina tummar för dig/Moster Teta

2011-10-25 @ 08:56:09
Postat av: Mamman

Lycka till lilla Plommon! Det går säkert bra! Du har ju säljerfarenhet från Sveriges hetaste framsida. Kram från Mamman

2011-10-25 @ 20:56:45
Postat av: Mamman

Lycka till lilla Plommon! Det går säkert bra! Du har ju säljerfarenhet från Sveriges hetaste framsida. Kram från Mamman

2011-10-25 @ 20:58:18
Postat av: Mathilda!

Lycka till Gagnes! Saknaer dig här hemma i kalla sverige! Pussar!<3

2011-10-26 @ 05:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0