CHATSWOOD

Idag har vi vart i Chatswood. Agnes har kollat in butiken hon förhoppningsvis ska jobba i under "sommarn" och jag har gått runt med CVs. Lämnade nog ut ca 20 st idag. Efter halva rundan av att le och se supertrevlig ut behövde vi båda en lunch så vi möttes vi upp på Westfields köpcentrum och Agnes fick sin sushidebut (I Australien serveras inte sushi i bitar utan rullar - sååå skumt!). Efter lunchen forsatte jag min runda och det gick hur bra som helst!

Imorrn ska jag på min första jobbintervju! Fingers crossed!





Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Mamman

Agnes! Sushi är fisk........

2011-10-28 @ 16:50:19
Postat av: Mamman

Agnes!! Sushi är fisk.......

2011-10-28 @ 16:52:25
Postat av: Bror

Agnes!!! Sushi är fisk

2011-10-31 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0