ARABISKA NATT





Bland bönerum (ja, det finns här på flygplatsen), Niqabbrudar och sheiker i palestinasjalar så sitter jag och Pillis. Helt freaking overkligt. Jag vill gråta- DUBAI! Jag är i DUBAI!


Idag har det varit 38C varmt i Dubai och på flyget har jag utforskat Koranen-radion, Arabic Hits-kanalen och fått halal-slaktad mat. Halva Danmark verkar vara med planet och en trevlig australiensare har hjälpt mig få igång internet.

Klockan 02.45 Förenta Arabemitaren-tid, så flyger vi vidare till Brisbane.


Fred&Kärlek
Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

Häftigt Lilla Gumman! Tänk nu är du på en av de platser du drömt om!! Njut!! Kram Mamman

2011-10-08 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0