TVÅ SEGA RÅTTOR


Idag ska det inte hända allt för mycket i Sydney. Var och såg "Breaking Dawn" igår. Grymt imponerad av biosalongen asså! Popcorn och dricka (alkoholhaltiga alternativ fanns!) var i och försig APADYRT men salongen... GAAAH! Vi (jag och Agnes, två hyfsat långa personer) kunde knappt nå raden framför när vi sträckte oss för att lägga upp fötterna. Vi fick nöja oss med att sitta skräddare i våra hyfsat breda säten aka "enmanssofforna". Filmen i sig var lite av en besvikelse måste jag säga, inte alls som jag trodde att den skulle vara?

Men vi hade riktigt kul ändå. Slutade med att vi var 8 pers. Jag satt självklart i mitten av "hatarna" Agnes och Benji som suckade och gjorde grimaser under hela filmen. De bästa var absolut när de riktigt smöriga scenerna kom. Tittar åt höger och ser då Agnes sitta suckandes bredvid med en enormt besvärad blick. Vänder mig om åt andra hållet och ser att Benji ser lika dan ut... Jag skratta tills jag grät!

Efter bion mötte vi upp med en massa från hostelet och gick till Trademark för dans och drinkar. Blev en grym kväll, som vanligt, och som känns idag... Har lånat Lynsey hårddisk med massa filmer och vart på coles och köpt 1 liter glass. HÄR SKA MYSAS!!!!


Puss&Kärlek

Från två sega råttor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0