THE SECRET GARDEN

Min lediga dag har till 50% bestått av en sak: Min dator. Deprimerande - jag vet! Har kollat mailen, letat lägenheter och gjort min Boost-träning. Efter ett antal timmar sa jag och vår rumskompis Lynsey att vi var trötta på eländet och bestämde oss för att gå och köpa glass och sätta oss i en liten park - The Secret Garden. Och OM den har förtjänat det namnet.För att komma dit gick vi mellan två gamla hus vars mellanrum, jag skojjar inte, MAX var 1,5 m. Men när vi väl kom igenom där var det hur fint som helst! Satt i ett par timmar och bara tjöta. Engelskan börjar flyta på riktigt bra nu!

Ikväll ska det dock bli lite storm igen. Det har redan börjat åska lite smått. Ska möta upp Agnes efter hon slutat jobbet ochså ska vi gå till Sugarmill och fira att vår nya vän Tove fått jobb! Grattis igen bruden! Några glas vin och en härlig stek står på menyn! MUMMA!


Utsikten efter gränden med hamnen bakom husen


Lynsey in The Secret Garden

Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0