THE ART OF EATING

Igår sade jag upp mig från The Deli!  Det bästa (men också värsta) med att jobba på The Deli har varit att jag har fått med mig mat hem. Bara under min första vecka på The Deli, har jag och Pernilla kunnat kalasa på baguetter, honey joys, kladdkakor, brownies, brödbullar, musli och olika middagar (vilket har vart ett bra komplement till våra nudlar och köttfärssås som vi har haft till middag hela veckan)

 

Baguette-glädje

 

Här jobbade jag!

Japp, julen är här!

 

Jag har verkligen trivts bra på The Deli. Jag har fått mina egna stammiskunder, haft författare som har signerat böcker i butiken, sett gatan utanför fyllas av paparazzis, fått träffa kända australiensiska skådespelare och komiker. Det har också varit hemlösa som har kommit in och frågat efter mat. Imorgon börjar jag på Chaiselle och jag kan inte vara mer excited!

 

Fred&Kärlek

Agnes


Kommentarer
Postat av: Mamman

Fint Agnes att du fått umgås med pepparkakshus för på Aprilvägen blir det inga pepparkakshus med nonstop i år! Affären ser ju hur exklusiv ut som helst. Men hur visste du vad alla varorna hette på engelska???? Kram Mamman

2011-11-11 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0