SÄRBO...

Det är en konstig känsla. Sa nyss hej då till Agnes efter att ha käkat middag tillsammans och hon skulle traska tillbaka till huset. För första gången på 2 månader sover vi på två olika ställen. Hahaha låter supermesigt men det är bannemej inte samma grej när man levt på (och då menar jag verkligen PÅ) varandra under en så lång tid. Det är en riktigt konstig känsla. Den senaste veckan har vi båda snackat om hur mycket vi INTE hade velat göra den här resan ensamna. Till de som klarar av de - NI ÄR GRYMMA!S jälv förstår jag nu hur glad jag är över att få ha med mig en av mina bästa kompisar på resan!


Sweat dreams honeybun!


Puss&Kram

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Mamman

Åhh! Det ska nog går bra....ni kan ju alltid höra av er till era Mammor...kram från en som tyckte avskedet på Landvetter var i stil med detta.....

2011-11-28 @ 14:22:34
Postat av: Anonym

Hej Snuttegumman.Du kan alltid ringa mej vet du la.

Jag förstår att det är svårt att ta Agnes plats men du får väl gå o hälsa på om det blir för stor saknad,PUSS

e jag pins.... eller?D

2011-11-28 @ 21:36:55
Postat av: weasel

ja vet ja är grymmast hihi...fast ni är också ganska bra;)

2011-11-29 @ 07:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0