LIVING ON THE EDGE

 

Gårdagen spenderades på fina Fitness First Kings Cross på åttonde våningen, där man kunde springa på löpbandet och ha operahuset som utsikt. Fantastiskt! Senare, medan Pernilla drog till Chatswood för jobb tog jag en promenad till Royal Botanic Gardens som ligger 15min från vårt hostel. Botanic Gardens är enormt och man kan stöta på allt från fladdermöss till papegojor. Vädret var fint, så jag satt och njöt av skyskrapeutsikten och operahuset ett tag innan jag gick mot jobbet mitt!

 

Idag ska jag jobba på The Deli 3-6pm, själv! Wish me luck!

 

Fred&Kärlek

Agnes

 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Plommon! Det går säkert bra! Du har ju vart själv hela sommarn på 58, kram Mamman

2011-11-04 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0