GOOD LIFE

Ännu en dag på jobbet. Fått beröm av båda mina chefer idag. De sa att de var väldigt imponerade över hur snabbt jag kommit igång med allt. Kändes lite extra bra med tanke på att de inte är bara jobbinsatsen man måste tänka på nu utan även, något så simpelt, som att kunna prata med sina kollegor. Sketslut varje dag när jag kommer hem. Men går verkligen inte att beskriva hur roligt jag har varje dag på jobbet. Man kom in i gänget med en gång och nu känns som om jag har vart där i evigheter.


This is my place, brudarna ducka fort som attan så fort de såg kameran

Puss&Kram

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du är fantastiskt duktig Pernilla som lärt dig alla smoothisar på ENGELSKA och dessutom kommit in i gänget.Lycka till i fortsättningen!!

2011-11-14 @ 15:58:33
Postat av: kusinen

Du är så duktig! <3

2011-11-15 @ 19:09:10
Postat av: pernillas goa mamma

Sötnos se bara till att det inte blir för roligt.Kom hem i MAJ!!!!!!

2011-11-19 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0